BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

24 martie 2014

POEM DE LUNI...

DAR
M-aș avânta pe șeaua unui cal,
Mi-aș face fluier și chimir din stele,
M-aș întreba cu dor și ideal,
De ce sunt albe lacrimile mele?

M-aș mângâia cu floarea pe obraz,
M-aș face în Ardeal cioban la strungă,
Mi-aș  pune luna blândă în pervaz,
Și aș lăsă sfiala s-o pătrundă.

M-aș face mir să cad peste cei lini,
M-aș da pădurii să îmi fie soră,
Mi-aș face ochii harnici și senini,
Să vă privesc, așa cum se adoră.

M-aș întreba de ce nu sunteți buni,
M-aș face  chiar răspuns la întrebare,
Și în priviri cu doruri de cununi,
V-aș da un cristalin la fiecare.