BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

27 martie 2013

POEME DE IDENTITATE

EU, CA O MINUNE...

Ce întrebare, cine sunt...
Și ce există după mine...
Un vis, un leac, un legământ,
Un dor de milă sau de bine?

Și ce răspuns? Eu sunt chiar eu...
Exist și toate sunt frumoase,
Așa voit-a Dumnezeu,
Un strop prin văile stâncoase.

Și câteodată mă preling,
Peste cișmeaua unui suflet
Și după lacrime înving,
Durerea ce îmi stă pe cuget.

Trăiesc, iubesc și ard de dor,
Un cer mi-e dat să mă aștepte,
Și către el mă-nalț ușor,
Cu vorbe largi și zboruri drepte.

Și de ajung, voi întreba:
De ce sunt flori peste morminte?
Căci florile, pe undeva,
Au chiar și ele crezăminte.
 
Nu le-aruncați, deci, oameni buni,
Și nu le mai sădiți în lume,
Așa vor exista minuni,
Și însumi eu sunt o minune...