BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

20 martie 2013

PĂRINTELE CĂTĂLIN: AM SCRIS PENTRU CEI CE MEREU MĂ ÎNTREABĂ: PE UNDE E CERUL?


DORITUL

Atunci când și stropii de milă curgeau,
Pe buze închise și arse de soare,
Ți-am spus ție, Doamne, că încă mai vreau,
Iubirea de ceruri, iubirea ce doare.

Nostalgic, și astăzi, am rană de stea
Și îngeri îmi cântă cu doruri de floare,
Dar fie și ploaie, și vară, și nea,
Tu lasă-mi, o Doamne, iubirea ce doare.

Să nu se oprească nici clipa de har
Și ghimpele nopții să-mi plângă de jale,
Pe carne să-mi puneți stigmatul ca dar,
Dar lasă-mi iubirea ca singura cale.

Iubirea de ceruri, iubirea de rai,
Această dorință ce des îmi apare,
Și hai lângă mine, iubește și hai,
Tu, Doamne, doritul de dor ce mă doare.