BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

26 februarie 2013

IARNA SE SFÂRŞEŞEŞTE...


Mi-e teamă că trece iarna. Mi-e teamă că vine primăvară. Şi sunt atât de nesigur şi de  stingher în gesturile mele. Vai, a trecut iarna şi nu am fost pe nicio sanie, pe nicio pârtie, anchilozat de atâtea probleme, de atâtea nedumeriri. Într-o iarnă în care am murit şi am înviat laolaltă cu ninsoarea şi cu atâtea posibile necazuri şi imposibile bucurii.
Ar fi putut să-mi fie mai greu în această iarnă. Dar a fost atât cât a vrut Dumnezeu. Şi încă supravieţuiesc, şi mă arăt lumii, aşa cum lumea vrea să mă perceapă. Deşi, atât de mult îmi doresc o sanie, o pârtie de zăpadă şi să fiu copil. Să intru în casă „sloi de zăpadă” şi mama să mă dezmierde sărutându-mă pe frunte, aşa cum era altădată. Un lapte fiert să aburească pe pervazul de la geam şi bunică să întindă aşternuturile, invitându-mă la încă o noapte de magie şi de poveste febrilă.