BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

28 februarie 2013

ADIO IARNĂ!... E PRIMĂVARĂ!


ADIO IARNĂ

Ce vrei tu iarnă, ce vrei din mine,
Du-te departe, la eschimoşi,
Mie cu soare îmi e mai bine
Şi lângă codrii verzi şi frumoşi.

Prea multe lacrimi, schiuri lucioase,
Care alunecă peste obraz,
Aş vrea petale sârguincioase
Şi o speranţă plină de haz.

Cum poţi sta rece, când vezi că omul,
Dacă îngheaţă nu e nimic,
El arde simplu ca şi atomul
Şi moare zilnic câte un pic.

Nu ştii ce-i dorul, iarnă stingheră,
Ca un sihastru mergi prin abis.
De-ai fi perenă sau efemeră...
Nu te vreau iarnă, prefer un vis.

Lasă-mă în pace, pleacă căci vine,
Solarul vieţii să mă preia,
Adio iarnă, plec de la tine,
Cu primăvara care mă vrea.