BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

20 decembrie 2012

ACEASTA E SURPRIZA: AM SCRIS O NOUĂ CARTE DE POEZIE! E TIPĂRITĂ, E REALĂ, E INEDITĂ ŞI DUMINICĂ SEARA VA FI LANSATĂ LA A.S.T.R.A..!

  
Da! Pare neverosimil, dar numai pentru cei care nu mă cunosc...
Am mai tipărit o carte de poezie...
O carte unică, cu o poveste de o noapte şi o dimineaţă...
Sunt 33 de poezii scrise în câteva ore... Am început să le scriu pe la opt seara şi am terminat pe la 11 dimineaţa. Lunea trecută, ştiţi dumneavoastră, atunci, cu ninsorile... 
Mai mult, poeziile nu au fost publicate pe blog... La-am păstrat ca o surpriză... 
ca să vă minunaţi, ca să le citiţi, ca să vă iubiţii mai mult...
De fapt ele sunt o frumoasă poveste de iubire posibilă, o un vis despre un cer şi pământ mai bun, despre o  viaţă şi o moarte mai blândă, despre îngeri şi oamenii... Se citesc la gura sobei şi cu o ceaşcă de ceai în mâna dreaptă...
Vă aştept la lansare...


şi un poem din cartea recent apărută...



Elegie în iarnă curată

Ninge Măicuţă, ninge de bine,
Ninge pe sufletul tău dăruit,
O, Născătoare de doruri line,
Ninge cu trudă şi nesfârşit.

Ninge Măicuţă, ninge a pace,
Ninge cu file de pateric,
O, Stea Fecioară, inima tace,
Şi vreau spre ceruri să mă ridic.

Ninge a taină, ninge a milă,
Ninge de veacuri, peste pământ,
Maică Lumină, fără de silă,
Ninge şi omul devine sfânt.

Ninge iubirea, ninge şi moartea,
Ninge în gânduri şi suntem plini,
Marie blândă ţine-ne partea,
Spune-i ninsorii că vom fi lini.