BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

8 octombrie 2012

ÎN FIECARE DIMINEAŢĂ, SPERANŢELE ÎNVING VISUL... ŞI E ATÂT DE FRUMOS...



Azi dimineaţă
 
Ceasornicele toate au tăcut,
Pe frunze mi se scurge lăcrimarea,
Azi dimineaţă timpul s-a născut
Şi am găsit pe cer înfiorarea.

Ceasornicele toate sunt delir,
Minutele au inimă şi viaţă,
Şi am lungit speranţa ca un fir,
Într-un cuvânt de bună dimineaţă.

Ceasornice nu rabdă, nimic, nimic,
Mă-ntorc dorit spre vatra indulgentă,
Din noapte ca un înger mă ridic,
Cu lacrima sublimă, pertinentă.

Ceasornicul e însăşi gândul meu,
Un dor plăpând de o dorință mare,
Şi minutarul este Dumnezeu,
În timpul care arde a mirare.