BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

29 iunie 2012

TEAMA DE SINCERITATE!


MÂINE 30 IUNIE ORA 17 VĂ INVIT LA LANSAREA UNUI ALBUM DE CÂNTECE
LA BISERICA DE PE STRADA DEALULUI

Cântece fără vină
I
scrise astăzi 29 Iunie ora 14
Ce aniversare, mica mea poveste,
Anii de trăire care nu se văd,
Iar la miezul nopţii voi primi o veste,
Ca o bucurie sau ca un prăpăd?

Şi pe la oglindă voi privi spre chipul,
Prea bătrân de toate, prea trecut de val,
Când clepsidra sorţii îşi va lua nisipul,
Înapoi în sticlă, înapoi pe mal?

Dulce risipire, of ce remuşcare,
De-aş întoarce anii nu ştiu ce-aş mai fi,
Poate o idee blândă în fiecare,
Sau un înger palid, cine poate şti?

Dar acum e vremea să mai stau cu mine,
Să mai pun deoparte dragul minutar,
Că de mâine poate Dumnezeul vine,
Şi îmi cere mirul plusului de har.
II
Ref: Fără voi, doar cu voi,
Şi-o poveste de iubire,
Nu putem să fim noi,
În aceeaşi dăruire.

Prea mult părăsiţii mei semeni,
Iertaţi că prin voi am trăit,
Că unii din voi mi-aţi fost prieteni,
Din plin spre ceva ce-a sfârşit.

Iertaţi-mi în lacrimi iubirea,
Aşa cum v-am dat-o puţin,
Păcat că v-a fost dăruirea,
Un spin otrăvit şi divin.

Iertaţi-mi spovada grăbită,
Mereu bănuiţii mei fraţi,
Plătim pentru viaţă minţită,
Plătesc şi plătiţi resemnaţi.

Vă rog nu-mi trimiteţi osânde,
Acel „La mulţi ani dragul meu”,
Mai bine din lacrimi flămânde,
Vedeţi de aveţi Dumnezeu.

Că tot nu se-ntâmplă nimica,
Şi ce mai aveţi de făcut,
Când mila se îmbină cu frică,
Şi chinul că eu m-am născut.

Lăsaţi nu fiţi buni de pomană,
Nu-mi trebuie vorbe de dor,
Minciuna nu-mi ţine de mană,
De alte iluzii ce dor.

Mai bine plecaţi de la mine,
Lăsaţi să trăiesc pentru cer,
Cu sângele păcii în vine,
Plecaţi şi iertaţi ce vă cer!