BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

18 decembrie 2011

ninge cu poeme

În aşteptarea marilor ninsori, ninge cu poeme. Cad fulgi de cuvinte şi se topesc pe palmele voastre. Cine sunteţi voi? Gândurile şi întrebările mele, soluţii pentru criza uitării, valuri peste spinii aşteptării...

Pas în rai




Odihnă,
Praf de puşcă veche,
Colind de milă şi ninsoare,
Pământul tău e o pereche,
Şi ai un suflet ce mă doare.

Tăcere,
Munţi ce-şi cheamă cerbii,
Izvoare blânde. îngheţate,
Să-ţi arzi pe rug splendoarea, nervii,
Şi alte zile blestemate.

Un vis,
O lume fără lacrimi,
Şi de ar fi doar noapte sfântă,
Şi-un prunc ce ne-ar ascunde patimi,
Dar vai, nimic nu se întâmplă.



Copilărie





Sfinţenie,
O lacrimă,
Un suflet,
Taina mea,
Şi dorul ce mereu mă arde-n Tine,
Toate au rost,
Fiorul,
Vremea grea,
Şi ceasul meu cu dragoste de bine.


Speranţă.
Un clopot,
O inimă,
Un spin.
Chemare pentru ce a fost odată,
Şi raiul,
Vechi,
O floare, un pelin,
Icoană pe iubire înrămată.


Iertare,
Dar sfios,
Mirare,
Cer
Un înger  te pătrunde în culoare,
Pofteşti să zbori,
Şi să devii mister,
Şi crucea existenţei nu te doare.