BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

8 decembrie 2011

CARE A FOST CEA MAI FRUMOASĂ POEZIE A ANULUI? AŞTEPT RĂSPUNSURI DE LA TOŢI CEI DRAGI PÂNĂ ÎN 20 DECEMBRIE!

Vis de decembrie
 



Potecile pădurii ne dezmiardă,
Un înger pune globuri într-un brad,
Şi focul meu în Tine o să ardă,
Căci te aştept ca pe un suflet drag.

Şi îţi voi cere tot ca am în mine,
La fel şi Tu să mă doreşti în cer,
Căci cerul meu e sângele din vine,
Colindul ce aprinde un mister.

Tu, Dumnezeul care vine iarăşi,
Copilul cel dorit de vinovaţi,
Iisus Hristosul, fără de tovarăşi,
Şi camaradul celor întristaţi,

Peste zăpezi voi pune glod şi sare,
Să se topească tot ce e îngheţ,
Un bulgăr să se vaiete de soare,
Ca să te smulg din lacrimi şi dispreţ.

Nevoitori, noi cei mai albi în fire,
Cu gândul compostat de dăruiri,
 Refacem arhetipul de iubire,
Perechea veche, datină de miri.

Şi veşnicia iarăşi o să lege,
De raiul Tău dezmierdul de hai-hui,
Prin rana Ta, prin vinul care drege,
Pe cei ce sunt copiii nimănui.

Şi iată ce pădure ne apasă,
Un infinit de linişte frumos,
Şi focul meu în Tine o să tacă,
Şi eu mai rog, ca să mă ierţi duios.


CU MULŢUMIRE!

 PENTRU TOŢI CEI CE S-AU MILOSTIVIT CU ATENŢIE DE POEZIILE MELE ŞI AU ÎNCEPUT DEJA SĂ ALEAGĂ POEZIA ANULUI.
MESAJELE DUMNEAVOASTRĂ SCRISE ARATĂ ADEVĂRATA STARE DE SPIRIT ÎN CARE LE CITIŢI, PENTRU CĂ, SUNT MULTE VORBE FRUMOASE,MULTE ATENŢII, MULŢI ANONIMI, ŞI UN RAI FRUMOS,ŞI UN IAD PAVAT CU INTENŢII BUNE, ŞI DRAGOSTEA MEA PENTRU VOI...
 DAR SCRISUL RĂMÂNE....