BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

20 octombrie 2011

Un nou cântec înregistrat de Pr. Cătălin Dumitrean


„Măcar într-o zi să fiu eu, doar eu,
Fără nici o mască de consum,
Să devin copil, om şi Dumnezeu,
Şi să-mi spui că astăzi sunt mai bun.”

   
Astăzi la ora 13 în studioul nostru Pr. Cătălin a înregistrat un nou cântec: Eu și Dumnezeu. Piesa a fost scrisă aseară și o puteți citi pe blogul de poezii al Pr. Cătălin, iar melodia aparține regretatului folkist Alexandru Zărnescu. Vă dorim audiție plăcută!


Pr. Cătălin Dumitrean - Eu și Dumnezeu

Versuri: Pr. Cătălin Dumitrean                               Chitară: Mihai Doda
Muzica: Alexandru Zărnescu                                      Orgă: Ștefan Ion