BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

3 aprilie 2011

poem despre inger


Apel către îngerul păzitor
 
Să mă răneşti cu floarea ta,
Frumosul să îmi fie sânge,
Şi dacă vei şi aştepta
Nimeni în lume nu va plânge.

Să mă desprinzi cu zborul tău,
Văzduhul să îmi fie capăt,
Şi dacă o să-mi fie rău,
Cu cerul voi muri în freamăt.

Să mă arunci de pe un cal,
Tu şeaua cea cu piele albă,
Şi dacă o să cad în val,
Din mare vei culege salbă.

Să mă consideri că sunt om,
Şi tu ai mult, mai multe vise,
Iar dacă dintr-un singur pom,
O cruce îmi va face zise,
Te rog frumos, te rog cu dor,
Să-mi dai iluziile promise.