BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

6 aprilie 2011

Coborâre în sine


Ofranda pământului geme,
Se-neacă iluzii spinoase,
Fiinţă te rog nu te teme,
De umbra cu feţele roase.

Ascultă din inimă şoapta,
Modifică ziua de mâine,
Contează doar visul şi fapta,
Smerenia care rămâne.

Prin neguri trec cerbii călare,
Păunii plutesc între nuferi,
E ultima noapte cu soare,
Când pacea promite virtute.

Coboară din cer o coroană,
Pe fruntea scăldată-n iubire,
Şi chipul devine icoană,
Minune, nădejde, simţire.


 Te-am văzut aşa frumoasă



Te-am văzut aşa frumoasă,
M-am îndrăgostit de tine,
Maică Sfântă şi miloasă,
Vino veşnic lângă mine.

Mi te-a dat cerul cu soare,
Flacără te port în suflet,
Şi de-atunci nimic nu doare,
Nici mustrările de cuget.

Ce folos, ce clipă caldă,
Paraclisul tău mi-e lege,
Şi îmi simt ofranda albă,
Tu regină şi eu rege.

Cum mă laşi să stau aproape,
Ca şi Fiul Tău de lacrimi,
Parcă sunt un fulg pe ape,
Ce pluteşte fără patimi.

Şi în ceasuri de-ncercare,
Când e greu şi frig în lume,
Prin cuvânt şi închinare,
Fac o blândă rugăciune.

Spun atât: Te rog Fecioară,
Lăcrimează pentru mine,
Căci din lacrima ta caldă,
Se coboară doruri line.