BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

7 aprilie 2011

7 aprilie

Zbor în iarbă




Protestez pe inimă de iarbă,
Noaptea asta nu e decât vis,
Toată lumea sincer mă întreabă,
Ai văzut văzduhul propriu-zis

Şi ce să răspund la întrebare,
Ochii mei nu au decât un câmp,
Şi în ei se zbate o mirare,
Ce ciudat să fi doar un pământ.

Zboară îngeri, ştiu şi mi-este bine,
Bat din aripi ca un puls hoinar,
Ei sunt sânge care strigă-n vine,
Şi devin un nesecat nectar.

Iar iubirea astfel se cunoaşte,
Este clopot şi cuvânt curat,
Calul suferinţei însă paşte,
Şi în noapte plânge resemnat.

Dar nimic nu mă obligă totuşi,
Să refac sub lună dorul meu,
Cerul să îl prind în mii de noduri,
Şi să zic că este Dumnezeu.

Hai vibrează suflete de mâine,
Spune-i împăcării că trăiesc,
Fie milă, fie dor şi pâine,
Dar lăsaţi-mi visul omenesc.