BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

25 martie 2011

Şi din mine curg ploi


  Ploaie de mine


Potopul meu se cheamă soare,
Inundă barca cu lumină,
Are torente de-ntrebare,
Are şi dragoste divină.

Voi sunteţi picuri de simţire,
Prin voi eu mă descarc în milă,
Şi Dumnezeu mă vrea iubire
Şi nici un strop de vânt şi silă.

Când nu am vorbe prin poeme,
Eu strâng toţi norii de-ntristare,
Îmi caut teme pentru teme,
Să plec pe ape cu mirare.

Iar dacă ard prin vorbe line,
Şi cerul îmi absoare rana
Aud exploziile divine,
Cum pregătesc spre lacrimi mana.

Şi astfel mă transform în picuri,
Devin o ploaie de iubire,
Balsamul zilnic pentru riduri,
O nesfârşită bogăţie.

Şi ploaia mea înseamnă zile,
Şi ani şi secole de datini,
Un fel de doruri şi idile,
Sau tot ce e frumos în lacrimi.

Lăsaţi-mă să plâng în pace,
Aceste lacrimi  vor rămâne,
Iertaţi că sunt un flux ce zace,
Şi poate un reflux de mâine.