BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

15 martie 2011

  Salut din străinătate...

O să fie pace, o să vreţi lumină,
Poate de la mine, poate de la cer,
Bună seara prieteni, dintr-o stea senină,
Vă trimit un suflet şi puţin mister.

Ce mai faceţi oameni, ce mai e acasă,
Ce mai spuni cei sinceri, ce fac cei frumoşi,
Îmi e dor de pâinea care stă pe masă,
Şi de voi creştinii calzi şi generoşi.

Nu vă faceţi grijă, mi-e acelaşi dorul,
Astăzi plâng de bine, mâine plâng milos,
Vă trăiesc simţirea, vă presimt fiorul,
Vă salut din lacrimi, vă salut frumos.

Ce mai face Maica din icoana sfântă,
Cum vă mai priveşte, tot aşa duios,
Cine o iubeşte, cine îi mai cântă,
Fiţi voi înşişi corul blând şi generos.

Nu prea scriu poeme, nu prea am suflare,
Cum să vină muza în pământ străin,
Doar în a mea casă am din plin chemare,
Să trimit spre ceruri versul meu divin.

Şi o rugăminte, faceţi ceva dulce,
Mai citiţi aceste poezii cereşti,
Blogul să vă fie ca un oftat ce duce,
Către bucurie, către Dumnezeu.