BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

23 februarie 2011

Maicii Domnului

                             Pe inima mea

Când am inima de piatră,
Vin  la Tine, Maica mea,
Ca un foc în sfânta vatră,
Să mă rupi de lumea rea.

Eu te am pe tine milă,
Te iubesc şi te ador,
Haide, scoate-mă din silă,
Să devin un blând odor.

Poate timpul nu mă rabdă,
Sunt prea mult pentru pământ,
Dar te rog, sfinţită Maică,
Fă cu mine-un legământ.

Dă-mi a ta înţelepciune,
Cum să tac când sunt lovit,
Fără de deşertăciune,
Să devin mai umilit.

Nu-mi lăsa pustiul vieţii,
Să mă ducă în amar,
Dă-mi splendoarea dimineţii,
Când speranţele sunt har.

Şi din tot ce am în mine,
Eu îţi dăruiesc cuvânt,
Un poem de gânduri line,
Ca o cruce pe pământ!