BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

17 ianuarie 2011

Joc de litere şi pace

Poemul meu de plină mărturie,
o mică vrabie ce tremură în palme
poate de mâine va putea să fie
un zbor, un zâmbet, peste munţi de drame.

Folosul vorbelor ce au şi milă
atunci când ele murmură prin gânduri
Nu vreau să le simţiţi ca o idilă
ci ca un braţ de flori uitat pe rânduri

Nu e normal că şoimii voştrii tandrii
aceste vietăţi ce au cultură
doar când e interes de plin şi patimi
să mi-i trimiteţi plini de răni şi ură.

Ceva blestem tot vă-nsoţeşte plânsul
căci un poem atunci când vă iubeşte
el este cer ce şi-a poftit pământul
să se prefacă în uimiri terestre.

Aşa că vă răsfăţ nedumerirea
incertitudinea îmi este jocul
şi eu scriu versuri lăudând trăirea
şi voi vă căutaţi mai mult sorocul.