BUCURIE ŞI CREDINŢĂ!

Părintele Cătălin Dumitrean: Gânduri despre poeziile pe care le scriu, vă rog să mi le scrieți doar pe email... Aceasta este o formă de bun simț și dialog constructiv. Vă mulțumesc pentru înțelegere și spirit dialogic.

dumitreancatalin@yahoo.com

25 decembrie 2010

poem scris în noaptea de 25 spre 26 decembrie 2010

În serviciul dumneavoastră

Încă mai am o inimă stingheră
ce bate ca un clopot în castel,
dar nu vă las cu viaţa efemeră
ci vă iubesc aşa, în propriul fel.

Sunt ostenit în zi de sărbătoare
şi-aş pune capul pe un cer fidel,
într-o odihnă tragică şi mare
să vă veghez aşa, în propriul fel.

Crăciunul mi-a venit ca o speranţă
şi m-am simţit un blând învăţăcel
maestrului de dor şi cutezanţă
când vă iubesc aşa, în propriul fel.

Nu i-am uitat pe cei plecaţi departe
şi îngheţaţi de timp în propriul zel
dar cum doar o iluzie ne-mparte
eu îi salut aşa, în propriul fel.

Aş vrea să pot conduce altfel turma
să fiu mai blând cu cei ce nu au ţel,
să le sărut întru smerire urma
aşa cum îi iubesc, în propriul fel.

Şi chiar de voi mă veţi uita vreodată,
prea săturaţi  că eu nu sunt un zeu,
să nu uitaţi ca v-am slujit odată
aşa iubind, în acest propriu fel.

Acum vă las şi tac la noapte singur,
sunt de serviciu, să aprind lumini
şi când vă veţi trezi din artificiu
să vă simţiţi aşa, puţin divini.